İletişim Merkezi


AYVALIK BELEDİYESİ HİZMETİNİZDE

Adres :
Fevzipaşa Vehbibey Mahallesi Sahilboyu Cad, 1. Sk. No:1, 10400 Ayvalık/Balıkesir 

İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü bünyesinde geliştirilen ve Ayvalık’ta yaşayanların her türlü sorununa hızla çözüm üretilmesi amacıyla oluşturulan "Alo Belediyem Hattı" 2014 yılı Eylül ayında hizmet vermeye başlamıştır.

Bu hizmetlere ilave olarak 2016 yılının Mart ayında "WhatsApp İletişim Hattı", Mayıs ayında ise "Hemşehri İletişim Merkezi" vatandaşlarımıza hizmet vermeye başlamıştır.

Bu amaç ile oluşturulan merkezimizde güler yüzlü, açık, içten, bilgilendirmeyi, sorunları yönlendirmeyi ve çözüme kavuşturmayı ilke edinmiş genç, dinamik ve deneyimli bir ekip görev yapmaktadır.

Ayvalık Belediye Başkanı Mesut ERGİN oluşturulan merkez ve iletişim hatları ile ilgili olarak “Ayvalık Belediyesi olarak söz verdiğimiz hizmetleri birer birer gerçekleştirmenin mutluluğu içindeyiz. Alo Belediyem Hattı, WhatsApp İletişim Hatları ve Hemşehri İletişim Merkezi hizmetlerimiz sayesinde vatandaşlarımızdan gelen şikayet, dilek ve talepleri kayıt altına alıyoruz. Bu kayıtlar ilgili birimlerimize iletilerek, ilgililer tarafından hızla ve en geniş biçimde değerlendiriliyor ve vatandaşlarımıza geri dönülerek, yapılan işlemlerle ilgili bilgi veriliyor. Kısacası bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da el ve gönül birliği içinde hiçbir aksaklığa ve ihmale izin vermeden çağdaş Ayvalık için çalışacağız" dedi.

 

ALO BELEDİYEM HATTI İLE ÇÖZÜM TELEFONUNUZ KADAR YAKINDA

Ayvalık Belediyesi Alo Belediyem hizmetine ulaşmak için 0850 811 10 10 ve 444 10 66  numaralı hattı ve alobelediyem@ayvalik.bel.tr e-posta adresini kullanabilirsiniz.

alo belediyem

 

WHATSAPP İLETİŞİM HATTI İLE SORUNLARI BİRLİKTE ÇÖZELİM

Ayvalık Belediyesi WhatsApp İletişim hizmetine ulaşmak için,   0533 154 00 99 ve 0533 154 00 44  numaralı hatları kullanabilirsiniz.

whatsapp

 

 


Mesut Ergin

Ayvalık Belediye Başkanı

Mesut Ergin