Belediye Başkanı

MESUT ERGİN
AYVALIK BELEDİYE BAŞKANI
BAŞKANIN ÖZGEÇMİŞİ
BAŞKANIN MESAJI

Hava Durumu

booked.net

İLETİŞİM

BİZİM MASA İLE ÇÖZÜM TELEFONUNUZ KADAR YAKINDA

Ayvalık Belediyesi  Bizim Masa hizmetine ulaşmak için 444 10 66 numaralı hattı arayabilirsiniz. Veya bizimmasa@ayvalik.bel.tr e-posta adresini kullanabilirsiniz.

  • Fevzipaşa Vehbibey Mahallesi
    Sahilboyu Cad, 1. Sk. No:1,
    10400 Ayvalık/Balıkesir
  • 444 10 66

HALKLA İLİŞKİLER- BİZİM MASA

Ayvalık’ta yaşayanların kurum gözetmeksizin her türlü sorununun hızla çözülmesi amacıyla geliştirilen Bizim Masa birimi 1 Ekim 2019’da hizmete sunuldu.

Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin’in Ayvalık halkına söz verdiği çağdaş ve halka dönük hizmetler peş peşe hayata geçiriliyor. “BİZİM MASA” da her şikayetin geri dönüşü sağlanıyor ve aylık raporlama yapılıyor

Ayvalık Belediyesi’ne telefonla, yüz yüze ve sosyal medya üzerinden gelen talep, öneri ve şikâyetler ‘’Bizim Masa’da toplanıyor. Bu hizmet telefonla Ayvalık Belediyesi’nin 444 10 66 numaralı telefonu aracılığıyla gerçekleştiriliyor. Bu numaraya cep telefonlarından ve her türlü sabit telefondan haftanın yedi günü, yirmi dört saat ulaşılabiliyor ve şikâyetler kayıt altına alınıyor.

SİSTEMİN İŞLEYİŞİNİ BAŞKAN MESUT ERGİN ANLATTI

Sistemin uygulanmaya başlamasıyla birlikte sorunların çözümü yolunda önemli bir adım atmış olacaklarının altını çizen Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, “Ayvalık Belediyesi olarak daha önce söz verdiğimiz sosyal ve çağdaş bir hizmeti gerçekleştirmenin mutluluğu içindeyiz. 2019 yılında vatandaşlarımıza dokunabilmek adına Mahalle Evleri’mizi bir bir hizmete sunduk. Şimdi de Bizim Masa, sayesinde vatandaşlarımızdan gelen şikayet, dilek ve talepleri kayıt altına alıyoruz. Bu şikayet, talep ve öneriler derhal Ayvalık Belediyemizin ilgili birimlerine İç İşleri Bakanlığı e- Belediye Sistemi üzerinden iletiliyor. Konu Büyükşehir Belediyemize ya da diğer kurumlara ait ise onlara yönlendiriliyor. Tüm veriler ilgililer tarafından hızla ve en geniş biçimde değerlendiriliyor ve sonuçlandırılıyor. Daha sonra şikayet sahibi vatandaşımıza geri dönülüyor ve kendisine şikayetiyle ilgili olarak yapılan işlemlerin bilgisini veriliyor. Kısacası, vatandaşlarımızın sesini daha rahat duyurabilecekleri kendilerine ait bir merkezi oldu. Bu birimimiz modern belediyecilik anlayışıyla çalışmalarına devam edecek” şeklinde konuştu.