Belediye Başkanı

MESUT ERGİN
AYVALIK BELEDİYE BAŞKANI
BAŞKANIN ÖZGEÇMİŞİ
BAŞKANIN MESAJI

Hava Durumu

booked.net

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

T.C.

AYVALIK BELEDİYESİ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO: VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ SÜRE)
1    ASKER AYLIĞI
  1. EVLİ İSE EŞİ DEĞİLSE ANNESİ NÜFUS CÜZDANI İLE MÜRACAAT EDER
15 GÜN
2    ACEZE AYLIĞI MADDİ YARDIM ERZAK YARDIMI
  1. DİLEKÇE
  2. NÜFUS FOTOKOPİSİ
  3. İKAMETGAH
  4. FAKİRLİK İL MUHABİRİ
  5. VUKUATLI NÜFUS KAYIT ÖRNEĞİ
15 GÜN
3    CENAZE DEFİN İŞLEMLERİ
  1. ÖLEN KİŞİNİN YETKİLİ SAĞLIK KURULUŞUNUN VERDİĞİ ÖLÜM RAPORU
AYNI GÜN
4    ÖLÇÜ-AYAR İŞLEMLERİ
  1. ÖLÇÜ VE TARTI ALETLERİ BEYANNAMESİ
2 AY
5    İŞGALİYE TALEBİ
  1. DİLEKÇE
  2. İŞYERİ AÇMA VE ÇALIŞTIRMARUHSAT FOTOKOPİSİ
6 EMLAK VERGİSİ BİLDİRİMİ (ARSA,ARAZİ,BİNA)
  1. EMLAK VERGİSİ BİLDİRİMİ FORMU
  2. TAPU FOTOKOPİSİ KİMLİK
  3. FOTOKOPİSİBİNAYA AİT YAPI
  4. KULLANMA FOTOKOPİSİ

 

 15 GÜN
7    ÇEVRE TEMİZLİK BİLDİRİMİ  

  1. ÇEVRE TEMİZLİK VERGİSİ BİLDİRİMİ FORMU
  2. TAPU FOTOKOPİSİ
  3. NÜFUS FOTOKOPİSİ
  4. KİRACI İSE KİRA KONTRATI FOTOKOPİSİ
15 GÜN
8    EMEKLİLİK MUAFİYETİ BİLDİRİMİ  

  1. EMEKLİLİK TALEP FORMU
  2. İKAMETGAH
  3. EMEKLİ OLDUĞUKURUMUN FOTOKOPİSİ
  4. (BAĞKUR,SSK,EMEKLİ SANDIĞI)
15 GÜN
9    ÖLÇÜ VE AYAR İŞLERİ 2.SINIF VE 3. SINIF GAYRİSIHHİ MÜESSESELERİN İŞYERİ AÇMA VE ÇALIŞMA RUHSATLARI – GAYRİ SIHHİ MÜESSESEDEN İSTENEN BELGELER  
  1. NÜFUS FOTOKOPİSİ(KİMLİK)
  2. 2 ADET FOTOĞRAF
  3. FOTOĞRAFLI SAĞLIK RAPORU
  4. İKAMETGAH
  5. ADLİ SİCİL KAYDI
  6. ODA (ESNAF-TİCARET)SİCİL KAYDI
  7. EN SON AYIN BAĞKUR PRİM KAĞIDININ FOTOKOPİSİ
  8. VERGİ LEVHASININ FOTOKOPİSİ
  9. YANGIN TÜPÜ FATURASININ FOTOKOPİSİ
  10. KİRACI İSE KİRA KONTRATININ NOTER TASDİKLİ OLMASI
  11. İŞYERİ TAPUSUNUN FOTOKOPİSİ
  12. DİLEKÇE (BELEDİYE BAŞKANLIĞINA)
  13. ŞEFFAF TELLİ DOSYA 1 ADET
  14. UMUMA AÇIK İSE BİNANIN KROKİSİ
  15. SATIŞ ELEMANLIĞI (USTALIK) SERTİFİKASI
  16. VUKUATLI NÜFU ÖRNEĞİ
  17. İŞ AKIM ŞEMASI
  18. KAPASİTE RAPORU
  19. SAĞLIK KORUMA BANDININ İŞARETLENDİĞİ PLAN
  20. EMİSYON İZNİ VEYA ANALİZ RAPORU
  21. DEŞARJ İZNİ VEYA ANALİZ RAPORU
  22. SORUMLU MÜDÜR SÖZLEŞMESİ
10    CANLI MÜZİK YAYINI BELGESİ
  1. DİLEKÇE (BELEDİYE BAŞKANLIĞINA)
  2. İŞYERİ AÇMA VE ÇALIŞTIRMA RUHSATIN FOTOKOPİSİ
15 GÜN
11    GIDA SİCİL BELGESİ  

  1. NÜFUS FOTOKOPİSİ (KİMLİK)
  2. 2 ADET FOTOĞRAF
  3. FOTOĞRAFLI SAĞLIK RAPORU
  4. İKAMETGAH
  5. ADLİ SİCİL KAYDI
  6. SORUMLU MÜDÜR SÖZLEŞMESİ
  7. GIDA MÜHENDİSİ DİPLOMASININ FOTOKOPİSİ
  8. DİLEKÇE (BELEDİYE BAŞKANLIĞINA)
12    YAPI KULLANMA İZİN BELGESİ  

  1. İSKAN BELGESİ,KAT İRTİFAKI KURULMUŞ GÜNCEL TAPU
  2. GEREKLİ İSE VEKALETNAME
  3. VATANDAŞIN TC. KİMLİK NOSU
  4. NUMARATAŞ SERVİSİ ADRES TESPİTİ
  5. TAŞINMAZIN PROJESİNE GÖRE BELEDİYE İMAR İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNCE YERİNDE KONTROLU
  6. TAŞINMAZ PROJESİNE UYGUN İSE SİGORTA İLİŞİĞİ KESME BELGESİ HAZIRLANIR
  7. VERGİ DAİRESİ İLİŞİK KESME BELGESİ HAZIRLANIR
  8. TAŞINMAZ 4708 SAYILI YAPI DENETİM KANUNUNA TABİİ İSE ; UYGUNLUK VE RAPORU VE İŞ BİTİRME TUTANAĞI HAZIRLANIR GEREKLİ İSE SİVİL SAVUNMA MÜDÜRLÜĞÜNDEN İKİ SIĞINAK RAPORU BELGESİ İSTENİR
  9. BELEDİYE EMLAK, MUHASEBE, SU SERVİSİNDEN BORCU YOKTUR YAZISI İSTENİR
  10. YAPI KULLANMA HARCI ALINIR
  11. 5 YILLIK RUHSAT SÜRESİ GEÇENLERDE;
  12. T.U.S BELGESİ OLANLARDA STATİK MİMARİ, MAKİNE, VE ELEKTRİK MÜHENDİSLİĞİNDEN BELGE İSTENİR
  13. TAŞINMAZIN FENNİ MESULUNDEN 5 YIL İÇERİSİNDE BİTİRDİĞİNİVE DEPREM YÖNETMELİĞİNE UYGUN YAPILDIĞINA DAİR BELGE İSTENİR
  14. T.U.S BELGESİ İSTENİR
  15. ESKİ FENNİ MESULDEN MAHALLE MUHTARINDA 5 YILLIK RUHSAT SÜRESİ İÇERİSİNDE BİTİRİLDİĞİNE DAİR RAPOR İSTENİR
  16. MÜSTAKİL VE HİÇBİR YAPI KULLANMA BELGESİ ALINMAMAMIŞ BETONARME BİNALARDAN KAROT TESTİ DENEYİ VE İNŞAAT MÜHENDİSLERİ ODASINDAN DENEYİN SONUCU HAKKINDA RAPOR
  17. BİNA İNŞAAT RUHSATI HARCI ALINIR, RUHSAT YENİLEME YAPILIR (GEREKİRSE YENİDEN RUHSAT)
  18. TESCİLLİ YAPI YANI BİNALARDA YAPI KULLANMA BELGESİ İÇİN:
  19. MİMARİ TEKNİK RAPORU İSTENİR
  20. KUDEB RAPORU İSTENİR ANITLAR KURULU ONAYINA TABİİDİR
  21. ESKİ ESER BİNALARDA İSE:
  22. MİMARİN TEKNİK RAPORU
  23. K.U.D.E.B RAPORU İLE YAPI KULLANMA İZNİ VERİLİR

 

 15 GÜN
13    YAPI RUHSATI  YAPI DENETİME TABİİ OLANLAR TAŞINMAZLARDA

  1. DİLEKÇE ÖRNEĞİ,
  2. GEREKLİ İSE VEKALETNAME
  3. VATANDAŞIN T.C KİMLİK NUMARASI
  4. TAPU ÖRNEĞİ (GÜNCEL TARİHLİ)
  5. İMAR DURUM DİLEKÇE ÖRNEĞİ
  6. 1/1000 ÖLÇEKLİ KORDİNATLI KROKİ ÖRNEĞİ
  7. KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ ONAYLI EBATLI KROKİ
  8. HARİTA MÜHENDİSİNDEN AMPLİKASYON DOSYASI
  9. PLANKOTE (HARİTA MÜHENDİSLİĞİ VE BELEDİYE ONAYLI)
  10. H.U.S BELGESİ
  11. KAZI PLANI
  12. ZEMİN ETÜT VE SİCİL DURUM BELGESİ (JEOLOJİ MÜH. ODASI ONAYLI)- HER YAPI İÇİN AYRI OLACAK)
  13. 4 ER TAKIM MİMARI-STATİK-ELEKTRİK- VE TESİSAT PROJELERİ (ODA ONAYLI VE YAPI DENETİM ONAYLI OLACAK)
  14. BÜRO TESCİL BELGELERİ
  15. STATİK PROJE HESAPLARI 2 TAKIM
  16. YAPI DENETİM HİZMET SÖZLEŞMESİ YİBF BELGESİ, TAAHÜTNAME, YAPI DENETİM
  17. MAKBUZU DAMGA VERGİSİ VE MAKBUZU
  18. MÜTEAHİT VE MAL SAHİBİ ARASINDA NOTERDEN ONAYLI SÖZLEŞME, TAAHÜTNAME
  19. ŞANTİYE ŞEFİ İLE İLGİLİ EVRAKLAR
  20. T.U.S.L.U OLAN (MİMAR İNŞAAT MÜH. ELEKTİRİK MÜH. MAKİNE MÜH.) BİNALARDA İSE
  21. STATİK-MİMARİ-ELEKTİRİK VE SIHHİ TESİSAT PROJELERİNDE 3 TAKIM
  22. PROJELRE AİT BÜRO TESCİL VE T.U.S BELGELERİ
  23. FENNİ MESHUL İMZALARI VE ODA KAYDI
  24. STATİK HESAPLAR
  25. BELEDİYEDE İLK KEZ İŞ YAPACAK MİMAR VE MÜHENDİS VE ŞANTİYE ŞEFİNİN ODA KAYDI

 

15 GÜN
14  ANITLAR KURULUNUN İZNİNE TABİİ OLANLAR İSE (TESCİLLİ VEYA TESCİLLİ BİNADAN CEPHE ALAN TAŞINMAZLARDA )

1. 3. 4. 5VE 6 MADDELERDE İSTENEN BELGELERLE BERABER GEREKLİ İSE KADASTRO ONAYLI

  1. BİNA İŞLİ ÇAP(ÖLÇÜLÜ) BİNANIN KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜNCE ÖLÇÜLDÜĞÜ TARİH YAZILACAKTIR
  2. GEREKLİ İSE HARİTA MÜHENDİSİNİN ONAYLADIĞI APLİKASYON KROKİSİ VE PLANKOTE
  3. 4 ER TAKIM RESTORASYON RÖLEVE REKONTSTÜRİKSİYON RESTÜTİSYON PROJELERİ
  4. MİMARİ BÜRO TESCİL BELGESİ
  5. MİMARİN RÖLEVE RESTÜTİSYON REKONTÜRÜKSİYON RESTORASYON RAPORU
  6. BİNANIN YADA ARSANIN FOTOĞRAFLAR
  7. KURULA GİDECEK TÜM BELGE VE BİLGİLERDEN 2 TAKIM HAZIRLANACAK

 

 

15  

ANITLAR KURULUNDAN ONAYLANARAK GELEN PROJELERDE

  1. İNŞAAT RUHSATI DİLEKÇE ÖRNEĞİ
  2. BELEDİYEMİZ NUMARATAJ SERVİSİ ADRES TESPİTİ
  3. KURUL ONAYLI MİMARİ PROJELERDEN 3 ER TAKIM HAZIRLANACAK
  4. GEREKTİĞİNDE ONAYLI STATİK, SIHHİ TESİSAT, ELEKTİRİK PROJELERİ 3 ER TAKIM HAZIRLANACAK
  5. PROJELERE AİT BÜRO TESCİL BELGELERİ
  6. YENİ YAPILACAKLARDA KAZI PLANI
  7. GEREKLİ İSE HUS BELGESİ
  8. DURUMA GÖRE GEREKLİ İSE ZEMİN ETÜD VE SİCİL DURUM BELGESİ
  9. BİNA İNŞAAT HARCI

 

 

16    BASİT ONARIM  

  1. BASİT TAMİRAT DİLEKÇE ÖRNEĞİ
  2. TAPU FOTOKOPİSİ
  3. VATANDAŞIN TC KİMLİK NUMARASI
  4. ESKİ ESER YANI MEVCUT BİNARLARDA KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜNDEN ONAYLI BİNA İŞLİ ÇAP
  5. GEREKLİ İSE VAKALETNAM
  6. TAMİRATIN TAMAMLANANLAR İÇİN VATANDAŞIN ONARIM UYGUNLUK İÇİN DİLEKÇE

 

 15 GÜN
17    İMAR DURUM BELGESİ
  1. İMAR DURUM DİLEKÇESİ
  2. DİLEKÇE ÖRNEĞİ, GEREKLİ İSE VEKALETNAME
  3. TAPU ÖRNEĞİ
  4. KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ ONAYLI BİNA İŞLİ ÇAP
  5. 1/1000 ÖLÇEKLİ KOORDİNATLI KROKİ

 

15 GÜN
18    EVLENDİRME  

  1. NÜFUS KAYIT ÖRNEKLER
  2. SAĞLIK RAPORU
  3. İKAMETGAH
  4. NÜFUS CÜZDAN FOTOKOPİSİ
 2 GÜN

 

BAŞVURU ESNASINDA YUKARIDA BELİRTİLEN BELGELERİN DIŞINDA BELGE İSTENİLMESİ VEYA BAŞVURU EKSİKSİZ BELGE İLE YAPILDIĞI HALDE, HİZMETİN BELİRTİLEN SÜREDE TAMAMLANMAMASI DURUMUNDA İLK MÜRACAAT YERİNE YADA İKİNCİ MÜRACAAT YERİNE BAŞVURUNUZ.

İLK MÜRACAAT YERİ: EVRAK KAYIT

İKİNCİ MÜRACAAT YERİ: ZABITA AMİRLİĞİ

İSİM: MAKBULE ÜNLÜER

UNVAN:BÜRO PERSONELİ UNVAN: ZABITA AMİRLİĞİ

ADRES:AYVALIK BELEDİYESİ

how can we help you?

Contact us at the Consulting WP office nearest to you or submit a business inquiry online.

Consulting theme is an invaluable partner. Our teams have collaborated to support the growing field of practitioners using collective impact to tackle society’s most complex problems. We couldn’t—and wouldn’t want to — do it without them.

placeholder
Donald Simpson
Chairman, Bluewater Corp

ALO BELEDİYEM VE BİZİM MASA İLE ÇÖZÜM TELEFONUNUZ KADAR YAKINDA!

E-BELEDİYE

Kişisel verileri Koruma Kanunu Gereği Kullanıcıların çift doğrulama sistemi ile ödeme sistemine (ebelediye) girilmesi zorunlu hale getirilmiştir.
Bu ikili doğrulama sistemi kapsamında https://ebelediye.ayvalik.bel.tr adresinden giriş esnasında TC kimlik numarası ve sistemde kayıtlı cep telefonu numarasına anlık gelen doğrulama kodunu ekrandaki ilgili alana yazarak giriş yapılabilir, giriş esnasında sistemdeki cep numarası ile girilen cep numarası eşleşmez ise veya belediye sisteminde cep numarası kayıtlı değil ise doğrulama SMS si gelmez ve giriş yapılamaz . Bu durumda bilgi işlem biriminden sistemde kayıtlı olan bilgilerinize cep numaranızı kaydettirmeniz gerekir .


Kişisel verileri Koruma Kanunu Gereği Kullanıcıların çift doğrulama sistemi ile ödeme sistemine (ebelediye) girilmesi zorunlu hale getirilmiştir.
Bu ikili doğrulama sistemi kapsamında https://ebelediye.ayvalik.bel.tr adresinden giriş esnasında TC kimlik numarası ve sistemde kayıtlı cep telefonu numarasına anlık gelen doğrulama kodunu ekrandaki ilgili alana yazarak giriş yapılabilir, giriş esnasında sistemdeki cep numarası ile girilen cep numarası eşleşmez ise veya belediye sisteminde cep numarası kayıtlı değil ise doğrulama SMS si gelmez ve giriş yapılamaz . Bu durumda bilgi işlem biriminden sistemde kayıtlı olan bilgilerinize cep numaranızı kaydettirmeniz gerekir .

This will close in 20 seconds